lördag 12 november 2011

Prisutdelning.

Japp, i dag var det prisutdelning i den där novelltävlinge jag ver med i. Och jag....van inte. Jag kom inte på andra eller tredje platts heller... Det var synd. Men men. Bättre lycka nästa gång (kan man i alla fall hoppas) <3<3<3

funderar på om jag ska lägga upp novellen här...hum...Vet inte får tänka lite till ;) <3

Men nu är det i alla fall dags att börja plugga franska -.- kul alltså...

men men, vi hörs snart hurrni ;) <3

Och här är en bild på mig från i går när jag och några kompisar var och shoppade ;) Vi hade jätte kul <3
Och här får ni en på min superduper söta kompis ;)

Och så en när vi sitter och äter :)

Tack för en underbar dag, och i dag så vill jag också tacka agnes och Anna. Tack för ni tog er tid att komma till bibloteket. trotts att typ inget hände ;) I <3 U gys :) (och jag kan inte stava engelska) <3

Kram på er <3

3 kommentarer:

  1. Synd att du inte vann ( men din var säkert bäst ändå!) lägg gärna upp den på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Synd att du inte van :( men hoppas att du vinner nästa gång! :)
    Kramis<3
    // Bea

    SvaraRadera
  3. Naww tack vad gulliga ni är :) <3 Hoppas jag med XD <3

    SvaraRadera