torsdag 3 november 2011

Citat

Hej på er, tänkte bara dela med mig av några citat ur boken "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan i dag" av: Sara Ohlsson.

"Funderar lite över fjädringen, om det heter fjädring och om det verkligen är fjädrar i gamla soffor. Undrar om de går sönder långsamt; Om de blir lite, lite sämre varge gång någon sitter eller om de plötsligt bara brister och hur ofta det händer i sådana fall och om det gör ont att få en fjäder i häcken. Och hur man förklarar skadan om man hamnar på akuten" ha, ha det sista, det är ju för skönt bara. Och jag vet. Jag läser sjuka böker.
Här kommer det andra.



"Och jag fnittrar
'Är ni säkra på att ni inte har börjat knarka?' säger pia
'säkert' säger tor
'för om ni har det, så är det okej, bara ni berättar.'
'bra att veta.'
Jag skrattar lite till."

Pia, är Tors mamma. Men ni kanske vill veta varför hon tror att de kanske börjat knarka. Okej, här kommer det citatet ;)

"För plötslig är allt extremt komiskt: Jag har blivit dumpad;haha, John älskar mig inte längre; haha, jag vill inte leva; haha, operation fågelbajs; haha, fantastisk god kyckling det här; haha, kan du skicka saladen; hahahaha"

fortfarande rätt sjuk. Jag vet ;) men den är bra, och man börjar skratta. Även om man är helt själv och ligger i sin säng mitt i natten ;)

Kram på er <3<3<3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar