onsdag 9 november 2011

Grattis Mamma :)

Hej på er :) <3 I dag fyller min mamma år så vi har firat henne ;) <3 Det var kul :) Men nu kanske inte ni vill höra om det.
Jag har i alla fall haft (och har) MASSOR av läxor, det är därför jag inte bloggat på så länge. Och så håller jag och Agnes på med en tidning och så.
Och jag vet inte om jag skrivit det men på lördag så är det prisutdelning i novelltävlingen, och alla som deltagit får/ska komma, och så meddelar det 1,2 och 3 plats och läser upp vinnarbidraget.
Så vi får se hur det går för mig, men jag hoppas nästan att jag inte vinner för fy, vad pinnsammt det måste bli när de läser upp min novell i sådanna fall. Alla måste ju tro att jag typ är jag är helt sajko eftersom den typ handlar om någon som möter på rånare en mörk natt, och vars hela familj då blir ihjälskuten, utom den själv. Den är typ skithemsk. Och sorlig. Men ja, ja... <3<3<3

God natt på er och grattis till dig mamma :) <3

kram :)


P.s här är en blid som jag tog för lite mer ett år sedan på solnacentrum. Jag bara älskar den. (jag älskar ju smycken så...)

Kram (igen) på er :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar