torsdag 10 november 2011

Fredag i morgon...

...trosdag i dag....

Hej på er era som smurfissar :) <3 Hur mår ni då? Aha, roligt det vara bra. Aha, nehe, det var tråkigt att hörra....

Okej, nu ska jag sluta fåna mig. Det har varit en bra dag i dag, men det käns som om man aldrig hinner med något! Men jag är glad i alla fall. Ja, det är jag väll för det mästa.
Jag har börjat känna att mina inlägg saknar mening lite. Håller ni med?

Okej, jag tänkte ta en sak i alla fall som jag tänkt lite på.
Om du kunde få veta vilken dag du skulle dö, skulle du ta den chansen då. Helt ärligt?
Några skulle säga ja på den frågan. OCh jag förstår nog hur de tänker. På ett sätt kan det vara skönt och veta, och man vill liksom ha någon form av garanti att man ska leva ett visst anntal år till. Och man får en chans på sig att säga hej då. Men ändå.
Jag skulle ändå svara nej på den frågna, jag menar; Tänk om du får reda på att du kommer att bli påkörd om en vecka, tror du att du verkligen kan leva den sista veckan av ditt liv, på ett bra sätt? Skulle du inte bara oroa dig, och vara stressad och ledsen? Döden skulle hela tiden vara hängande över dig. Även om det var typ 50 år kvar tills du skulle dö, så skulle det hela tiden finnas där. Att du bara skulle leva i 50 år till och att tiden sakta tickade i väg, och nu var det bara 49, och sen 48 och så vidare, och till slut så är det bara 1 år kvar. Och kan man verkligen leva sitt liv, på ett bra och avslappnat sätt, om man hade den informationene? Jag skulle inte vilja ha den. Döden ska vara en ovälkommen överrastning, som bara ska komma en dag, utan din vetskap eller smärta, med ett lyckligt slut. Det är så jag vill ha det. Men jag vill verkligen, verkligen leva länge.
   Nu blev det ett jätte långt inlägg ledsen... <3<3<3<3
Jag, och mitt fula face

Jag igen, med en werd min

Japp, så där ser jag ut när jag hoppar studsmatta ;)

Och så där...

Söta anneli <3

Söta anneli igen (måste säga att håret på minner lite om medusa...)

Ha, ha jag igen

Anneli 

Anneli, Jätte fin bild <3

Jag, med en helt scarry blick...

jag igen...ha, ha ha ha

Anneli <3

Och så Anneli igen ;) <3


Tyckte vi behövde lite fina bilder nu, med glädje och ljus. OCh lite skratt. :) <3

Kram på er :) <3<3<3 sov gott och dröm söta drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar