söndag 7 december 2014

Tacksam

Hej allihopa :) Idag tänkte jag att vi kunde ta ett ögonblick och bara vara tacksamma. Jag vet att det låter jättetöntigt, men ärligt - kan vi i bara en minut fokusera på allt vi har att vara tacksamma över? Snälla. En minut det är allt jag ber om - eller ännu mindre, 30 sekunder om det är allt ni har. Det spelar egentligen ingen roll, bara ta några ögonblick åt att vara tacksam, okej?
      Och om du läser det här närpå att jag skrev det - så gå för fasen och lägg dig efter det. För det är sent som sjutton.
      Avsluta dagen med tacksamhet så ses vi imorgon (om jag orkar blogga vill säga)

Kram på er
Kimberly

Åh jag får inte glömma. Jag är tacksam för att jag har en blogg och för varenda liten själ som letar sig in här (oavsett om det är avsiktligt eller av misstag) och läser mina små (och ibland extremt långa) inlägg!! Så tack på er allesammans :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar