måndag 22 augusti 2011

Då var första dagen i skolan avklarade... ♥

Ja, i dag började jag skolan och det var riktigt kul.Fast även om vi bara gick tre timmar i skolan så ät jag jätte trött. Undrar hur det är att gå det dubla i morgon i sådana fall.
Men det var i alla fall kul att träffa alla kompisarna. JAg har saknat alla så mycket <3
Och i morgon får vi våra datorer! jag är så speedad. Det ska bli så kul. Och så har jag upptäckt att jag säger frekad (kanske fel stavnig, men men) hela tiden. OCh jag vet inte hur många gånger jag sa till Anna "Vi ska få datorerna i morgon!!!"

men i alla fall. Det börjar bli sent och jag måste sluta.
Men tänkte lägga in en bild på mina naglar i alla fall så ni får se hur de ser ut (om ni är intreserade)


Inte en så bra bild dåra, men men <3

japp nu var skolan igång igen.

Kram på er :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar