fredag 26 augusti 2011

Trött!

hej där på er. Ja, om nu någon läser det här. Fast om du läser det så läser du det ju och så läser ju någon det... äh. Det var inget.
Just nu är jag på skolan och gör typ inget. JAg är bara så trött. I går sov jag i skolan och vi var uppe till halv två. sen gick i och la oss men vi somnade inte, (inte jag i alla fall) för ens tre, halv fyra. Och så vaknade vi alla åtta och då skulle vi gå upp. Snacka om att jag är trött nu: Men nu har vi typ rast fram till lunch sen slutar vi. Det är tur.
  Ja vi hade i alla fall jätte kul för er som är intreserade. Vi hade stafetter och en av de var att leta efter en socker bit i mjöl med ansiktet. Det gick jätte sugigt för mig mig. Sen gick vi och badade. Och grillade. Och hade vatten krig. Men vi kom lite sent så vi han inte riktigt vara med. Och sen hade vi typ disco och letade efter mördarmannen och den gammla dreängen som skulle leda ner oss i vattnet som han gjorde med alla hästarna på vår skola för hundra år sedan. Men nej, jag skojar bara igen. Vi bara blev lite rädda. MEn sen så var det ingen fara längre, vi lever ju fortfarande. <3 Japp och så sprang vi runt lite i mörkret och hade jätte kul. Så nu är jag väldigt trött eftersom vi vi somnade mellan tre och halv fyra eftersom vissa pratade och, ja. Nu blev det ett väldigt långt inlägg, men ja ja <3<3<3<3 :)

kram på er :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar