lördag 6 augusti 2011

Hej på er! ♥

Hej!
Jag vet att det var länge sedan men jag kom hem från båten först i går och då var jag så trött att jag inte orkade göra något inlägg.
Nu blir det inge mer lång båtåkande för äns nästa sommar tror jag, eftersom pappa börjar jobba på måndag och mamma veckan där på. Det kommer bara bli några helger här och där *Snyfft* jag kommer värkligen att sakna båten. Ockej det är otroligt skönt med sängen här hemma, toaletten och att kunna ducha men ände. Det är något speciellt med att vara utte med båten. Att lämna allt där hemma och bara få komma bort, ta det lungt. Ohc det är så vackert. Och det är ju ett stort plus att kunna bada hela tiden. OCh på något konstigt vis smaker maten mycket bättr ute på sjön. JAg svär :)
Här kommer i alla fall några bilder från mina båtsemestrar i år :) <3




En typ steg/trappa. Vissa tider på året finns det djur på ön och då har men såna här så att man kan klätra över utan att djuren kommer över













Några söta får vi såg :)

Ett utedass på sjön med sopyunnor, mycket mysiga. not.


Så här såg det ut när vi åkte ut mot stora Nassa

Och så här

Vacker solnedgång

Stora Nassa

Vår båt. Kanske inte världens finaste bild, men men

© på alla bilderna, jag har tagit dem själv

Kram på er alla fina läsare <3<3<3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar