söndag 15 mars 2015

Mello och vårkänslor

Först och främst måste jag bara säga att: Hej jag heter Kimberly och jag är ett galet Mello fan. Finalen i går var riktigt bra och ärligt är jag lite ledsen att det är över nu. Kommer sakna alla tävlande och Filippa Bark (#inmyheartforever) och tyckte verkligen att Måns förtjänade att vinna med Heroes. Bra låt och så bra framfört. Som sagt, ni hör att jag inte kan komma ifrån det. Mello fan. Ända in i märgen. Jag blev fostrad till det sedan barnsben och det hänger i än. Mello är seriöst i vår familj. Vi kör till och med vadslagning (vill bara tillägga att jag numera är 80kr rikare. Stora pengar, jag vet). Så eh, ja det var min helg. Träffa lite släkt också. Alltid lika trevligt <3 Nu måste jag nog gå vidare och börja snacka om något annat innan jag blir klassad som världens största tönt. Men jag säger som Samir och Viktor (en mening jag trodde att jag aldrig skulle yttra, än mindre skriva): #Slutanäthata (med mening menade jag alltså: "Men jag säger som Samir och Viktor" inte "#Slutanäthata". Alla med?)

Hoppas för övrigt alla har det underbart där ute i det FINA VÄDRET (åtminstone där jag bor)!!!!! Så glad att all snö är borta och solen framme!! Bort med alla vinterkläder och på med VÅRKLÄDERNA!! Ja, jag är medveten om att det fortfarande bara är typ max +5 grader ute runt Stockholm där jag bor, meeen, det är något med oss Svenskar att så fort solen tittar fram på våren så bara: Nu jävlar är vintern över. Några plusgrader och vi beter oss som om det är sommar för vi är så trötta på vintern. Och ja, men fryser röven av sig, men det är så härligt!! Känns lite som att få bryta sig fri när man slänger bort vinterjackan. Det är härligt och berusande och befriande. Så skit samma om det fortfarande sjunger under nollan på natten. Skitsamma om det det inte är varmare än ett kylskåp ute för: DET ÄR VÅR.

Ha en jäkligt skön vårdag nu allesammans!!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar