måndag 30 mars 2015

Alltid lika otaggad...

Hej på er! Trevligt att ses igen.
       Vad är det med skolan som suger ur musten ur en? Jag är så ofantligt trött och ärligt så borde jag vara så stressad över allt skolarbete, men jag har inte ens orken att bry mig, hur twistat är inte det? Just nu gör jag absolut inget - utom skriver det här blogginlägget dåra. Snart har vi muntliga nationella där vi ska hålla ett tal och jag kan redan känna hur det kommer gå åt fanders. Sååå otaggad.
        Jag måste sluta klaga så mycket på den här bloggen. Det kan ju inte vara kul att läsa alltså. Jag är ledsen hurrni, ska vi ta tag i något roligare kanske?
         Påsken är påväg!! (ja det var det bästa jag kunde komma upp med) och för alla oss studenrande innebär det påsklov och för mig innebär det: ledig + film + godis = lycka. På påsken och julen får man fasen äta hur mycket godis man vill så det är vad jag tänker göra. För godis är gott - otroligt gott - och det är bara påsk än gång om året.

Okej jag är ledsen att jag måste avsluta det här inlägget här, men hur otaggad jag än är så måste jag jobba lite med mitt tal till nationella och jag måste sova för guds skull. Sömn är så underskattat.

Ha det toppen och om ni går i skolan och allt ert skolarbete får er att känna er som jag så: DET ÄR SNART PÅSK HÅLL UT: BARA TRE DAGAR TILL (om ni inte är lyckliga nog att antingen redan ha lov eller får det tidigare. Kul för er i sådanna fall.)

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar