torsdag 5 mars 2015

Popcornmaskin och kärlek = lycka

Så idag blir jag ett helt år äldre och är officiellt 17 år och en popcornmaskin rikare - ja min 17:onde födelsedag till ära köpte faktiskt mina underbara föräldrar en popcornmaskin till mig och jag menar ärligt - vad kan man mer önska sig här i världen? (Ja, det var en ironisk fråga, men erkän, en popcornmaskin är ganska awesome).

Idag fick jag också känna av hur otroligt lyckligt lottad jag är med så fina vänner som hör av sig och grattar mig, underbara släktingar som ringer och sjunger för mig i luren eller undrar hur min dag har varit - och, vi får inte glömma mina fantastiska föräldrar som gav mig min egna lilla popcornmaskin (kommer inte komma över den - ni får leva med det). Jag ville bara säga tack till alla de älskvärda människor i mitt liv som får mig att känna mig tacksam, trygg, älskad och lycklig var eviga dag. Ni är fantastiska och det bästa jag har och jag är så otroligt tacksam. Jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig, annars är det här en liten påminnelse. Jag älskar er och ni är freaking amazing!!

Jag vill också sända en tanke till de som kanske inte har det lika bra. Ni är också älskade och det viktiga är inte hur många eller vem som älskar en. Det viktiga är att man har någon - vem det än är - när man behöver det och har man inte någon har man alltid sig själv och det är inte alltid så dåligt det heller.

Kärlek till er alla
Kram
Kimberly

Och pisst: JAG ÄR 17!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar