lördag 7 januari 2012

hemma spa med syrran :D

Hej hopp, Jag han inte blogga i går men då hade jag och min syrra haft hemma spa, med hårinpackning och ansiktsmask <3 Det var super nice. Även om hårinpakningen kanske inte luktade så gott... Men men ;) <3 Superkul. Tycker att fler ska pröva det och det käns faktiskt som om det hjälpte ;)

Här kommer recepten, ifal ni är sugna på att pröva själv :)

Hårinpackningen:
2-3 ägg.
2 msk olivolja
1 tsk honung.

Masera in det i hårbotten och håret. Låt sitta i, i 20min. Tvätta sedan som vanligt (fast skölj ur först).
sätt på en plastpåse, och för att förstärka resultatet, så vira en handuk runt :) <3

Ansiktsmask:

Orkar inte skriva receptet... Men jag hittade det Här <3 :D

Super duper nice :D

Tog några bilder, men jag hittar inte kameran :( de kanske kommer senare... <3
Men här kommer en bild i alla fall ;) <3

inte så fin kanske, men där sitter jag min min niciga hårinpakning av ägg, olivolja och honung. Mums...

Kram <3

4 kommentarer: