torsdag 26 januari 2012

Reality. The boring thing we cal life

(förlåt för eventuella stavfel i rubriken...)

Hej på er. Jag har helt enkelt inte orkat blogga den här veckan. Har liksom inte riktigt haft lusten. Men nu är jag i gång igen, så nu får ni dras med mitt babbel. Kul va? ha ha :D Aja, i alla fall så ser jag att jag har börjat få tillbaks mitt vanliga antal läsare (för er som inte visste det, så gick det ner ganska mycket för ett tag sedan) så det är ju roligt i alla fall.
 
Jag har knapt varit ute på datorn alls på sesådär två och en halv dag. Jag har typ blivit besat av boken "Halvblod." så jäkla bra så att det är inte sant. Men tyvärr så väger den typ lika mycket som 10 tegelstenar, så jag kan inte ha den i väskan och läsa på bussen och sånt, så det får helt enkelt bli när jag kommer hem och har gjort alla läxor jag måste (ibland före det. Orkar inte med läxor just nu...) Så därför är det lika med mindre dator. Lägger nog ut en av mina vanliga bokrecentioner på den senare när jag läst ut den ;) <3

Men för er som undrar har jag börjat skriva lite mer noveller nu igen, så snart kommer det kanske något mer intressant här på bloggen. Aja, i alla fall nu har jag skrivit typ skitlångt om meningslösa saker, som ingen säkert kommer orka att slösa sin tid på...

Här får ni i alla fall några bilder (från weheartit):









Massor av KRAMAR!!! <3

kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar