fredag 13 januari 2012

Starcrossed = slut :(

Hej på er :) <3 äntligen fredag efter en jobbig start vecka i skolan. Det käns väldigt skönt :) <3
Imorgon ska jag och Agnes (nästan helt säkert) till forum :D <3 Och det ska bli kul. Hoppas bara att hon ringer mig snart...
aja, nu har jag i alla fall läst ut starcrossed Helena (boken som jag snackade om i går) och precis som jag sa igår så är den helt sjukt bra!! Det är nästan lite sorligt att den är slut nu :( Men sådan tur är så kommer det två till böcker i serien! Jag kan knappt väntan(som den äkta boknörd jag e)!! Kanske skriver jag en recention om den sen ;) <3 men jag kan ju säga i alla fall om ni inte vet vad ni ska läsa så är den ett bra altenativ ;) <3

Och just nu så är jag lite speedad av någon konstig anledning. Var typ det halva skoldagen också och asgarva hela tiden. Speciellt när anna sa att vi betädde oss som om vi var tråkade (hon skulle säga drågade) ha, ha ha tråkade (okej, jag vet att ingen som läser det här, (utom möjligtvis Anna) kommer att tycka att det där var kul, men men så e det )

Kramis kramis och jag hoppas att ni som läser det här får en helt underbar och fantastisk helg!!!!

p.s och jag vet att jag skriver aldeles för långe inlägg... -.- <3 KRAM !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar