lördag 7 januari 2012

Nu blev det ett långt inlägg, så jag antar att ingen kommer att läsa det...

Hej på er. Har kommit fram till att jag alltid skriver lika dant i början. Det måste bli rätt jobbigt. Men, men är man inte särskilt kreativ så är man inte.

I alla fall jag tycker ni borde kolla in den här bloggen: Idasbokhylla . Min kompis som heter Ida (inte så chokerande kanske eftersom den heter Idas bokhylla) skapade den här bloggen för ett tag sedan, där hon tipsar om böcker. Jag tycker ni borde kolla in den ;) <3

Och senså var det ju det där med frågorna. Man kan inte ha en frågestund om man inte har några frågor. Så då blir det ingen. Det var ju lite synd tycker jag :( <3 Men (nu tänkte jag skriva men, men igen, men jag skriver det hela tiden, så det får bli något annat.) sånt är livet, eller hur mindre roliga saker händer.

Har ni förresten tänkt på att föräldrar säger hela tiden att saker är "mindre" gott och inte äckligt. Det låter så fånigt när det säger så, för jag menar om något värkligen är äckligt hur kan det då bara var "lite mindre gott" än verkligen goda saker liksom. När det är saker som liksom är så äckliga så att man får kvälvningar kan man ju inte kalla det "Mindre gott" liksom.
Ja, ja det är min åsikt i alla fall.

Nu blev det ett långt inlägg så vi får se om någon läste det. Ja ha Kram på er i alla fall. Nu ska jag gå och se på gladiatorerna (som börjar om tre minuter)

Kram <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar