onsdag 4 januari 2012

Inga frågor ännu...

Nepp ännu är det ingen som ställt några frågor. Det var ju lite synd, men men sånt är livet.

I dag så ska i alla fall Anna, Anneli och Rebecca komma hit och sova över. Min syrra ska vara hos en kompis och jag fick mamma och pappa att åka på bio så vi får huset för oss själva ett tag också :D Det är nice <3 Så vi kommer att ha kul, så det ser jag fram emot ;) <3
  Hoppas ni också kommer att få en topendag :D Yey <3

Nejmen, har ingen anning om vad jag ska skriva, och det här jag skriver nu måste ju liksom vara rätt tråkigt -.- Men, men ni får väll stå ut med det :)

jag vet jag kan dra ett skämt :) Okej.... Fast det finns ett problem, jag kan inte så många bra skämt -.-
Men den här är rätt bra. Jag och Anneli kom på den till våran skämt bok vi skulle skriva.

"Varför sa hästan mu?"
"Vet inte."
"För att mamman var en ko!"

ha, ha var den inte lite rolig i alla fall? <3

aja, ha det bra nu allihoppa
Här fick ni en lite bild på "Hungerspels gänget" (några av skådespelarna, som spelar huvudkaraktärerna  i filmen) Den kommer på bio den 23 mars. Längtar!! <3 

kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar