måndag 1 juni 2015

För trött för att ge detta inlägg en ordentlig titel

Vet ni kära läsare jag har skaffat mig ett nytt mål i livet.
       Jag ska bli professionell bloggare! Hur det ska gå till vet jag inte riktigt än, men ville bara meddela er. Dela med mig av mina visioner och sådär.
       Nu ska jag gå och ta tag i det sista av mitt skolarbete innan jag äntligen får sommarlov. Det ska bli så skönt - ni anar inte hur trött jag är. Inte bara trött som i att jag får för lite sömn utan trött som om jag inte har någon ork för något.
       Ja, det är precis lika deprimerande som det låter. Och samtidigt inte. Troligen förstår större delen av alla studenter mig där ute. Det är inte det att man kanske har super mycket skolarbete varje dag - det är det ständiga tempot som tillslut bara når fram till en och såhär i slutspurten inför sommaren är man helt...slut. Färdig. Mörbultad. Trött.
       Att vara ungdom är helt underbart. Visst är det.
       En dag lovar jag att vi ångrar att vi inte uppskakade det mer för att vi var för upptagna av att vara trötta. Men den dagen kommer - den är inte här än och för tillfället är jag för slut för att ta tag i det. Ser ni den onda cirkeln som håller på att byggas upp här?
       Jag ska i alla fall bli professionell bloggare nu när skolarbetet äntligen börjar minska och sommaren drar igång tänkte jag, så det ska bli spännande. Verkligen kul. Om jag nu blir det vill säga. Håller er uppdaterade. Tills dess, försök att inte vara allt för mörbultade av skolan så hörs vi.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar