fredag 5 juni 2015

Jag kommer med solsken till dig!

Så nu har jag skaffat Bloglovin! Så om någon av er har det adda mig så blir jag glad! (ni kan göra det i vänsterspalten *hint, hint*). Annars kan ni klicka på länken HÄR.
     
För övrigt händer det inte mycket i mitt liv. Jag älskar dock att sommaren är här - äntligen! Det här är vad som ändå är vad som är så fantastiskt med Sverige: Större delen av året lever vi kanske i kyla och med grådaskigt väder och det suger. Men sen kommer solen fram en dag som denna och alla blir så lyckliga! Efter att så lång tid har gått med dåligt väder så kommer solen! Det känns som om vi uppskattar och tar till vara på det mer, som om vi värdesätter det på ett helt annat sätt än om vi skulle ha sol året om och jag älskar det. Glädjen det väcker i oss, hur lite solsken kan göra hela vår dag bara för att vi lever i mestadels kalla och mulna Sverige. Verkligen upplyftande!
       Man måste se det positiva hörni (Notis: framtill ca en månad sedan skrev jag alltid hörni som hurrni...jag levde i tron att det var hundra procent rätt och ingen påpekade något - fram tills för kanske en månad sedan. Nu vet jag att det är hörni och att min livssyn alltid har varit lite sned, ber om ursäkt för det.)
        Det är en annan sak jag funderat på hörni (ser ni!! Rättstavat!!). Gillar ni långa inlägg eller korta inlägg? Jag hör så olika från olika hål - vissa tycker det är enklare att läsa inlägg med lite mindre text, medan jag själv kan känna att det är lite av charmen med den här bloggen - just att den har långa utförliga inlägg. Så nu är jag lite intresserade av vad ni som faktiskt läser den tycker!! Så ni får jättegärna kommentera om ni är sugna så blir jag glad!
       Tills vi ses nästa gång; ha det underbart och njut av solen!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar