lördag 16 juli 2011

Farmor, hipp hipp hurra ♥

Har varit hoss farmor i dag och firat hennes födelsedag. Det var ganska kul faktiskt. Speciellt att träffa mina kusiner som jag inte sätt på ett/två år. Men så klart var jag blyg och inte vågade säga någonting.Ja, ja, jag hoppas vi syns snart igen i alla fall.

Förut glömde jag skriva men © på allt jag skrivit själv här på bloggen. Jag menar jag lägger faktiskt ner tid på det och skriver det här för att vissa er. Men det betyder inte att ni har någon rätt att kopigera det jag har gjort, bara för att jag vissar er det. Ni får ta och andvända eran egen fantasi för ni kommer längre genom att göra saker själva :)

I alla fall så kom jag på något av en dikt i dag (måste låta extremt töntit för vissa, jag vet) så jag tänkte skriva den här. Ni får gärna kommentara och berätta vad ni tror att dikten har att berätta <3

På samma sätt som dagen gryr, kommer natten. OCh så länge dagen finns, finns natten.
Livet kommmer på samma sätt som det går. Och så länge det finns liv, finns det död.
Det går inte att komma undan. Hur man än vrider och vänder på det.
För precis som en ny dag föds, dör den också. Men morgonen där på föds åter igen en ny.
Varje slut är en ny början. Precis som varje början har ett slut.

Ja hoppas ni gillar den :)

Lägger ut lite bilder på mig och Anneli som vi tog i våras ;) <3 :D













Kram på er ♥
Och just det. Grattis Farmor. Hipp, hipp hurra på din födelsedag <3<3<3 :) ;) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar