torsdag 21 juli 2011

Ledsen...

Ledsen att jag inte bloggat på så länge. Och nu kommer jag nog inte blogga på ett tag igen. För vi ska ut med båten igen. I ca: en vecka tror jag. Ja, tisdags (kom hem i mondags) ringde anneli och undrade om vi kunde göra något. ¨Så hon kom över och såv här. Vi hade jätte kul :) Kommer lite bilder.
Ja, jag saknar alla kompisar i alla fall. Så om någon av er läser det här. I miss you ♥. Det är lite konstigt. JAg saknar faktiskt skolan lite. Inte skolarbetet så klart. Usch nej, men kompisarna. Ja alla klasskompisar. OCh att komma ditt varje dag och at prata med kompisarna och skratta och ha kul i hopp. Det blir nästa lite tråkigt så här på sommarlovet när man inte träffar någon. <3

Ja, jag hade tänkt lägga upp lite bilder från igår men precis när jag markerat typ 20-40 bilder och de höl på att ladas upp så började datorn lagga. Så alla raderades. Och jag hinner inte göra om det. Leden.

Kram på er alla underbara lesare. Snälla sluta inte läs bara för at jag har svårt att uppdatera just nu. Bye bye <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar