onsdag 27 juli 2011

Hej bloggen ♥

Jag är ledsen att jag inte bloggat på så länge. Ni får inte överge mig. Snälla. I går kom jag i alla fall hem från båten och i dag har ajg träffat mina kusiner och vi var och såg sista harry potter filmen. Den var så jäkla bra! tror nästan den var bäst. Men kunde inte koncentrera mig den sista biten för jag var så himla kisnödig. Men man ville ju inte gå och missa slutet så när den väl var slut så var jag tvungen att typ springa till toan. Men den var i vilket fall jätte bra. Sedan åkte vi hem hit och åt middag. Sedan hade vi jätte kul och spelade bl.a anat fottboll. Och alla som känner mig vet ju hur bra jag är på det. Inte särskilt. Men det var kul i alla fall :) hoppas vi ses i morgon igen :) <3<3<3

Kram på er allihopp <3<3<3 ;) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar