onsdag 6 juli 2011

Anna ♥

Hej på er allihoppa :) Nu har ajg precis kommit hem från Anna. Jag åkte ditt i går och sov över. Det var jätte kul! Vi hade jätte roligt! Bl.a badade vi och såg på en roligt film,  The Pacifier <3 Men nu är jag hema igen i alla fall. Ja, jag har väl inte särskilt mycket att säga. Ååå just det. Jag tänkte lägga in en liten novell <3
 __________________

Flykten

  Jag sprang och sprang.
  Mina fötter trummade mot marken och mitt hjärta hamrade för fult i bröstet.
  Det var mörkt och jag såg knappt vart jag sprang i den kusliga skogen.
  Men jag brydde mig inte
  Bara jag kom bort från männen. De hotfulle männen i svarta kläder. Jag var tvungen att komma bort från dem.
  Jag hade redan sprungit en lång bit, längre än jag skulle ha sprungit i vanliga fall, men det tycktes inte spela någon roll för jag hörde fortfarande fotstegen bakom mig.
  Grenarna piskade mig i ansiktet och på armarna, och de rev upp skrapsår på mina ben. Hela min kropp värkte men jag brydde mig inte. Jag sprang bara.
  Sprang bara medan adrenalinet pumpade i min kropp med bara ett ända mål.
  Att fly, att överleva.
________________

ja hoppas ni gillade den, Komentara gärna <3<3<3 I vilket fall, det kommer en fortsättnig på den andra (till dig Anna) men det kan ta ett tag <3
Kram på er <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar