torsdag 7 juli 2011

Revolt

Ja, hej på er igen. Nu har jag precis läst ut den tredje boken i hungerspels trioligin (stavnig?). Det känns lite sorligt att den är slut nu eftersom den var så bra. Men, men.
På lördag morgon bär det av ut på det stora blå. Jag länktar men jag kommer sakna en del här hemma. Men sammtidigt känns det så härligt när vi åker utmed båten. Man komer bort från allt och slappnar värkligen av. Man jag kommer ju sakna alla här hemma så klart. Ja det är bara att sätta igång att packa för att vara ute en vecka. Och jag som hatar att packa. Det är hemskt. Speciellt eftersom jag aldrig orkar göra någon lista eller nått för att veta vad jag ska packa ner och vad som jag har pckat ner. Och så virrig som ajg är kommer jag säkert att glömma något. Men, men. Men det som är sämst ändå är när man kommer hem och måste packa up allt. Det brukar ta ett tag för mig innan allt är upplockat och på sina vanliga platser igen :) ja, ja. Nu måste väll jag gå och ta tag i pakandet.

Förresten, jag har kommit på en jätte bra idée. Jag har skrivit några korta noveller och de skulle kunna bli en super historia tillsammands. T.ex. så hör Flykten   och ytna i hopp. Så mycket kan jag säga er. Då börjar kughjulen kanske att snurra. Och snart kommer fler. Får se om ajg får tid att jobbba med dem i morgon annars får jag ta det när jag komemr tillbaka från sjön. :)

God natt på er. Dröm söta drömmar :) <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar