torsdag 26 februari 2015

Nya tag

Hej på er! Hoppas alla har en bra dag där ute. Om ni inte har det så: all kärlek till er! Om ni har det så: all kärlek till er också. Alla förtjänar lite kärlek!! <3

Min dag gick inte som tänkt. Jag skulle göra maaassor av saker. Jag gjorde nästan inget. Åh jag blir så besviken på mig själv! Ni vet när man har typ hela dagen planerad och sen bara...förstör man det genom att inte ta tag i allt man lovade sig själv att göra? Jo precis så var min dag. Idiotiskt.
       Men okej, nu när jag hackat lite på mig själv ska jag pröva något nytt. Att vara glad för det jag faktiskt gjorde. Jag sökte två sommarjobb idag och skrev ett personligt brev plus att jag körde yoga (övade en ny pose!) och fortsatte att skriva på en skoluppgift. Det är lång ifrån allt jag borde ha gjort, men det är alltid något. Jag gjorde det mesta i alla fall (vem försöker jag lura - är knappt klar med hälften; Latmask! Och jag spenderade minst ett par *host: närmare tre-fyra* timmar med att kolla på Vampire diaries). Men imorgon är en ny dag. En ny chans och då ska jag fasen vara bättre!!
       Så idag var något av ett misslyckande. Okej. Klockan är snart 23 så jag får bara leva med det och ta nya tag i morgon. Jag är fortfarande besviken - men ärligt, vad ska det leda till? Jag kommer inte må bättre eller få mer gjort om jag bara känner mig dåligt. Ain't the way to go. Så nu peppar vi inför imorgon!! Wohoo!! Ny dag - hela 24 timmar att förändra världen (eller åtminstone mina betyg)!! Nu kör vi! Imrogon!!

Okej. En bra dag börjar med bra sömn! Så jag ska bara kolla på ett till avsnitt av Vampire Diaries och sen ska jag gå och lägga mig! Jag svär! Jag lovar dock att internet kommer förstöra mitt liv en vacker dag. Eller åtminstone min sömn. Okej min sömn är redan förstörd - men ni fattar vad jag menar? Okej nu är jag bara oklar och jag skrivit okej alldeles för många gånger i det här inlägget så jag ska sluta nu. Okej? (Okej nu driver jag)

Ha det gott
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar