torsdag 5 september 2013

Diss och Hiss

Hej på er! Klockan är mycket och måste egentligen gå och lägga mig, så har ganska bråttom.
    Asså jag har varit så sjukt trött idag! Och jag vet inte varför!

I alla fall så hade jag tänkt börja hissa och dissa! Vad säger ni? Kan det vara intressant?

I alla fall så vill jag idag dissa: 

 Avbrutna naglar. (OBS det här är inte min bild, utan en jag hittade på google, men det är typ det här som har hänt mig på båda mina pekfingrar och det suger!) När man har fixat naglarna och de är långa och fina i samma längd och så går en jäkel av och man får vänta i typ månader innan alla är lika långa igen. Suck. Så jobbigt och störande.

Matteläxor. Egentligen har jag inte så mycket emot matte, och jag kan till och med tycka det är kul. Men just matteläxor är hemskt. Det tar så lång tid, och så får man sitta där helt själv och klura. Och ofta är de så invecklade också! Jag orkar seriöst inte. De tar bara massor av onödig tid. Blä

Och Hissa:

Något av det bästa som finns är verkligen komlimanger. Det är så gulligt och osjälviskt och man blir bara så glad! Tycker definitivt att det borde bli fler komplimanger i världen :D

Ombra naglar: Nå jävla snyggt och faktiskt skitenkelt att göra. Och det tar inte ens särskillt lång tid. Tycker nog att det är en av de bästa nagledesignerna man kan göra, och det går att variera så mycket också. Nej verkligen nice.

Kram
Kimberly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar