fredag 13 september 2013

Kryar på mig

I'm back at my feet! Eller delvis i alla fall :) Jag var inte i skolan idag, men jag mår mycket bättre. I och för sig känner jag mig fortfarande väldigt hängig, mitt huvud känns konstigt och jag har lagt till mig med någon skum hosta. Och då ska vi inte prata om hur jag snorar. Men febern är åtminstone borta :) Man får se det från den positiva sidan.
    Så mitt liv flyter på medan jag ligger här i min säng, tittar på One Tree Hill och grämer mig över all skola jag missar. Men nu är det ju fredag och jag har en helt helg på mig att bli frisk också (+ en hel del tid att ta igen det skolarbete jag missat *suck*) så att jag kan vara igång som vanligt på måndag igen. Åå känner att det här var en dålig vecka att bli sjuk på, men det kunde nog varit värre.

Okej, nu ska jag sluta snacka om hur sjuk jag är, eller hur sjuk jag varit för det måste vara ganska tråkigt att läsa om och ganska äckligt. Kanske kan det förklara varför mina sidvyer har sjunkit på senaste tiden. Förmodligen är det inte sådär super populärt att läsa om hur sjuk jag känner mig.

Det som dock är bra med att vara sjuk (vet att jag sa att jag skulle sluta, men det här är något riktigt gulligt) är alla 'krya på dig' som man får när folk upptäcker att man inte är i skolan eller när man berättar att man mår dåligt . Och vad som är ännu bättre är när folk säger att de saknar en, eller att det är synd att man inte är i skolan och sådär. Det känns verkligen skönt att veta att man är saknad. Att ens närvaro betyder något, och att det liksom gör skillnad om man inte är där.
    Tack alla ni som har sagt något sådant till mig <3 Tack för alla 'Krya på dig' och tack för att ni bryr er. Det gör så stor skillnad ska ni veta.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar