måndag 23 september 2013

Vänskap

Nu har jag gjort det igen och det har skitit sig med uppdateringen. Vet liksom bara inte riktigt vad jag ska skriva. Haha sämst ursäkt.
    Nej men okej. Känner ni för att höra om min helg? Förmodligen inte men det gick till så i alla fall att jag åkte in till stan med en kompis och såg på "The mortal instruments; City of bones" asbra film! Alla borde verkligen se den! Den var nästan bättre än boken, och när filmer är så bra, då är den bra!
    Aja, sen så åkte vi hem till min kompis (Anneli) och pratade i timmar och spelade hög musik. Väldigt nice kväll.
    Idag har jag studiedag (=ingen skola) och sitter i min säng - fortfarande i pyamas - och undrar vad jag ska ta mig till med mitt liv.

Har ni tänkt på hur stort vänskap egentligen är. Hur mycket det innefattar och hur mycket det betyder för oss. Hur mycket tid vi lägger ner på det. Vilka problem och vilken lycka det kan skapa? Hur det kan stympa en och det kan utveckla en?
    Vänskap är en sorts kärlek och som all kärlek är den vacker och smärtsam, underbar och svår.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar