tisdag 3 september 2013

Ledare??

Min insperation har gått och dött. Eller åtminstone sprungit till skogs och gömt sig under en sten för här är den inte.
    Ååååhh vet inte vad jag ska skriva. Aahh
    Shit det börjar bli sent. Jag borde gå in och durcha nu.
    Känner att jag är lite ur gängorna gällandet bloggandet. Jag vill ha tillbaka tiden då jag skrev djupa och roliga inlägg. De flesta av dem skrevs sent på kvällen. Det kanske är det som är problemet. Hmm... Får pröva det.

(Här tog jag en paus och gick in och durchade)

Ni vet ju att jag har konfirmerat mig, och idag fick jag hem ett brev som frågade om jag ville bli ledare.
    Vill jag det?
    Asså jag tror att det skulle kunna vara roligt, så jag ska nog pröva i alla fall. I brevet stod det att man kunde se den första tiden som testperiod, och det är nog vad jag ska göra också. Ända grejen är att, jag är inte så säker på att jag skulle vara en bra ledare. En rolig och så. Dessutom är jag ganska blyg. Det kanske kan bli ett problem. Jag menar, jag tycker synd om de barnen som får ha mig som ledare om jag bara kommer vara alldeles tråkig och tillbakadragen.
    Men börjar man bli ledare kanske man liksom slutar vara det? Jag kanske blir mindre blyg, och roligheten smittar kanske av sig??

Aja, på tal om lägret så tänkte jag (nu typ 1 månad senare) dela med mig av lite härliga bilder
(Det är inte jag som är fotografen till bilderna, utan mina kompisar, Anna, Lovisa och Linn)
Konfirmationsfoto :D

Treenigheten...

fin bild <3

Roligt på rummet

Tråkigt på färgan

roligt på stranden

chillar...

Strand party!! Woop woop



Sång och gitarrspel vid raukarna
"Jag vill som en blomma stark, tränga tyst igenom, asfaltsvägens hårda mark, och slå ut i blom"

haha sööt

Utomhus, mitt i natten, mjukiskläder, chips och blixt på kamran = ingen bra fotokombination. 


I turistvagn i Visby!! Yey

Mitt/våra dop

Vi har roligt på rummet igen...

Kram 
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar