tisdag 10 september 2013

Ont i Halsen = inte bra. Inte bra

Det är jobbigt att bli sjukt. Eller åtminstone för mig. Dessutom lyckas jag alltid glömma bort hur jobbigt det är tills jag blir sjuk igen. Ååhh fy. Halsen gör ont och det känns som om den är alldeles svullen. Och om halsen är dålig...då kommer det bli värre. Så är det nästan alltid för mig. Halsen är liksom varningstecknet. Åhh fan. Lovar att inom några dagar kommer jag ligga hemma i sängen med feber. Ser inte fram emot det...

Igår var det hemstudiedag, vilket innebär att vi får vara hemma men har fått en hög med extra läxor att göra. Så ja, det är ungefär som skola bara att man får sovmorgon.
    Asså jag gillar inte oklara uppgifter som man får sitta med i en evighet bara för att de är så diffusa. Lyssna på det alla lärare, ge tydliga läxor så eleverna vet vad de ska göra annars kommer det gå åt helvete.

Ja, det var typ det jag hade att säga. Känns lite som om jag har bommul i huvudet. Förmodligen för att jag börjar bli sjuk. Men jag vill inte bli sjuk nu, jag blir hellre sjuk nästa vecka så jag slipper skolans idrotts event. Inget illa ment, men det är lite uttjatat och jag orkar inte ett år till. Jag suger ändå på friidrott...

Shit nu har min fot somnar också! Det känns så himla äckligt! Åååhh fy!

Aja ska gå nu och med hjälp av näsdukar och halstabletter ta mig igenom den här skoldagen.
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar