onsdag 4 september 2013

Sorry + Stelt??

Okej ska gå och sova nu (egentligen) men ville bara be lite om ursäkt för mitt patetiska känslosammanbrott i inlägget innan. Var lite stressad, arg och ledsen där.

Vet ni, vi har fått en ny matte/idrottslärare och han är även mentor för några elever i klassen - bland annat mig . och det första vi ska göra när vi får honom är typ att ha utvecklingssamtal. Kanske till och med innan vi ens har haft 1 lektion med honom. Fatta vad stelt. Dessutom så är det eleven så håller i utvecklingssamtalen från och med 7:an i min skola. Så det blir ju roligt. "Tja, jag heter Kimberly och är dåra din mentorselev och nu ska vi ha ett samtal där jag ska gå in på i detalj hur det går för mig i skolan och hur jag känner för saker och ting och vi har typ aldrig träfats förut. Nejmen det går nog bra, bara att blåtta min själ lite och sådär dåra. Ska vi börja?" Nej  usch vad stelt!
    Nejmen det går nog bra...Förhoppningsvis.

God natt och sov gott alla
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar