fredag 20 september 2013

Ensam på en fredagkväll

Då var det fredagkväll (Yey!) och jag ligger ensam i min säng och tittar på One tree hill (som en annan loser) medan resten av huset sover, och alla andra är iväg och gör något kul. Ja...inte lika yey längre...
    Åååhh vad deprimerande det låter. Jag är så ensam och sorglig.
    Okej, nej det är inte tid att tycka synd om sig själv. Det är fredag!  Och sen har jag en hel lång helg och studiedag på måndag. Det blir bra. Massor av tid till att sova och äta. Och så har jag ju den hör bloggen :D
    Haha okej, nej jag ska faktiskt ha lite kul. Jag ska träffa en kompis på lördag och kanske gå på bio och sådär, och sen får vi se hur det blir med resten av helgen. Je vais rencontrer mon amie le weekend. (= Jag ska träffa min vän/kompis i helgen) Ha! Där satt den. Känner att det kanske går lite uppåt med franskan.
    För er som inte vet så läser jag franska och har gjort det sen sexan. Tyvärr så suger jag in så in i helsike på det så...ja det är hemskt. Har förmodligen stavat fel på det där uppe eller något. Jaja, något har jag ju lärt mig under de här 3 (snart fyra) åren. Tur det.

Nu ska jag fortsätta att titta på one tree hill och tycka lite synd om mig själv eftersom ingen förmodligen läser det här inlägget nu eftersom de är iväg och gör något kul. Jag är så ensam.
    Jaja ibland kan det ju vara skönt att vara ensam.

Åå det är bara en till grej jag måste berätta. I dag kom det en teatergrupp till skolan och gjorde en föreställning som hette "Å andra sidan..." och det var så sjukt bra. Om ni två som spelade den råkar läsa det här, så var ni skitbra och pjäsen eller vad man ska kalla det var grym. Och de här små armanden man fick äger. (pssst, bara bytt sida en gång i dag. Suck on that...Vänta nu kanske jag måste byta igen? Aja då blir det bara två gånger...) <---- (något som kan liknas vid intärnskämt till alla klasskamrater och vänner som nu råkar läsa det här eftersom de - give me five - är lika ensama och sorliga som jag)

Godnatt. Av någon anledning blev jag plötsligt skittrött.

Dröm sött alla
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar