fredag 19 juli 2013

Dag 2 till havs

Just nu ligger jag i båten och bloggar från mobilen. Jag tar risken med lågt batteri. Haha nej, jag laddar faktiskt telefonen nu, vi kan göra det medan motorn är igång (vilket den är nu)
    Så eftersom jag bloggar från mobilen så blir det här ett kort inlägg.
    Om ni undrar undrar hur det är med mig så är det bra. Det enda som egentligen stör mig är avsaknaden av en riktig toalett, med dusch, handfat och TOA. Ni ska bara veta hur mycket man faktiskt saknar det när man inte har tillgång till det. De flesta av er förstår nog.
    Toaletten är en av de saker som vi liksom tar för givet - åtminstone jag - någonting som vi använder varje dag och som bara finns där. När det plötsligt inte finns där så inser man hur beroende man är av det.
    Aja jag är inte helt utan toa. Vi har rinnande vatten och utedass. Ingen dröm men man överlever - några dagar i alla fall.
    Haha och det här var nog mer information än någon av er vill ha

Haha ha det så bra så hörs vi kanske snart igen, nu måste jag låta min mobil ladda.
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar