måndag 22 juli 2013

Well I'm Back

I ungefär två dagar....Haha hej på er :) Kom precis hem från sjön. Men jag blir inte hemma länge, ger mig av på onsdag igen. Just so you know.
    Men ska bli skönt att vara hemma i några dagar nu. Att få sova i min säng, gå på en riktig toalett, DURSHA! haha så hur har ni haft det??
    Fan, insåg just att klockan är fem! Oj, jag trodde att den var mycket mindre.
    Asså, tiden är något som alltid har förundrat mig. Okej inte alltid, men de senaste veckorna i alla fall. Jag menar den är så svår att definiera. Jag menar vad är tiden egentligen? Samtidigt som den finns hela tiden, varje sekund, så finns den inte. Om ni förstår vad jag menar.
    Aja, orkar faktiskt inte gå in på en lång diskussion om det nu. Brukar inte vara så många som är intresserade av mina långa utläggningar i alla fall. Eller kanske är folk det? Haha jag vet inte.

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. Så jag tror jag bara avslutar det här inlägget här så...ja. Punkt.

Ha det så bra
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar