torsdag 4 juli 2013

Jag ska börja blogga igen!!

Okej, det är säkert inte många som tror på det där, eftersom jag skrivit det flera gånger, men det aldrig har funkat. Jag är lite som den där killen i berättelsen om han som roppade varg för ofta, när det inte fanns någon varg, och sen när det väl fanns en, så var det ingen som trodde honom. Har föresten aldrig gillat den historien.
    Aja nu ska jag åtminstone försöka börja blogga igen, och jag tror nog att jag kan lyckas hålla bloggen uppe över sommaren eftersom det är sommarlov och jag inte har så mycket och göra. Såå...ni skulle ju kunna kika in då och då i alla fall (undrar om någon ens läser det här, det var så länge sedan jag bloggade........)

Ja som sagt, det är sommarlov, och hittils har jag väll inte gjort så mycket. Alla åker utomlands till nya och spännande platser, medan jag sitter ensam kvar här i lilla Sverige och läser trave efter trave med böcker och skriver på min egna lilla bok, som jag förövrigt har tappat lite nu eftersom jag i princip är klar och min inspiration är död. Sånt händer, insperation dör, men lyckligtvis brukar den återupplivas igen, så snart nog är jag nog igång med skrivandet igen :D

När vi ändå är inne på böcker vill jag bara passa på att tipsa om min och idas nya bokblogg: Boktjejerna, som oavsätt hur det går med den här bloggen, kommer att hållas uppdaterad, så kolla gärna in den. <3

Ha det så bra allihoppa så hörs vi snart :D <3

Kram
Kimberly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar