tisdag 16 juli 2013

Dröm sött!

Såå....då har man varit på grönan och åkt några av de där sakerna (översättning: Åkatraktioner). Haha okej, inte mycket, Jetline och Twister - vilket kanske inte direkt är värstingarna, men det är ungefär så långt det går att pressa mig. Aldrig att jag skulle åka fritfall, eller eclips, de är alldeles -  alldeles - för högt upp i luften. Ucsh!

Aja, på det hala taget så var dagen bra :) Jag träffade mina tre kusiner, faster, farmor och farfar - och bäst av allt - jag van en nalle. (okej, ska man vara helt noga så van i princip alla något, men men.)

Så allihoppa...jag är skittrött (var tvungen att gå upp tidigt i morse) så jag ska nog gå och lägga mig nu. Hoppas jag drömmer något myssigt. Känns som om jag inte drömt på evigheter. Har ni prövat att försöka drömma om något speciellt någon gång? Jag har provat, och det funkar nästan aldrig. Och gör det, det blir det alltid någon skum twist på det, så att det inte alls blev som man hade tänkt i alla fall. Aja, några av er kanske har turen att kunna bestämma över era drömmar.
    Förresten vad är drömmar? Och varför drömmer vi? Vissa säger att drömmarna bara varar i två sekunder, vilket jag ser som helt ologiskt (och jag orkar inte gå in på varför nu, så tänk bara själva på varför det låter ologiskt - om ni nu tycker att det verkar ologiskt)
    Om någon vet varför vi drömmer i alla fall, och vad det liksom fyller för syfte under de där två sekunderna, så får de jätte hjärna hjälpa mig genom att kommentera det.

Ha det så bra så länge. Åh, juste imorgon så åker jag och min familj ut med våran båt, då det kanske blir lite knapert med inlägg den närmaste veckan.

Dröm sött alla!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar