lördag 27 juli 2013

Undra sa flundran om gäddan var en fisk

Så för alla er som fortfarande orkar hålla koll på när jag är hemma och inte, så kan jag meddela att nu är jag hemma. Men det gäller bara till måndag morgon då jag åker iväg till Gotland på ett 11 dagars långt komfa läger. Så det var inte länge jag blev hemma nej.

Ser att nästan ingen röstat i min omröstning...ville bara nämna det. *host host*. Men ett jätte tack till er två som faktiskt har det. Tack. Skönt att någon bryr sig... *Hint, Hint*

I vilket fall så har det varit skönt med båtlivet de här veckorna, men jag tror inte det blir så mycket mer båtåkande för min del i år. När jag väl kommer hem från Gotland har både mamma och pappa börjat jobba igen. Kanske hinner vi med några helger innan skolan börjar.
    Gud det är knappt en månad kvar innan skolan börjar. Större delen av sommarlovet har redan gått. Deprimerande tanke.
    Har ni tänkt på att oavsett hur mycket tid man än har, så är det aldrig tillräcklig?
    Tänk på den ni. Jag är ganska djup för att vara 15 ska ni veta. Haha.

btw (och för alla er som inte hänger med i det ungdomliga förkortninsspråket så betyder btw, by the way som ungefär är förresten. Nu, om ni lyckats missa det, så vet ni) är det normalt att ha hår på knäna? Inte för att jag har det eller något...bara undrade.
    Gud ibland är jag så skum. Och egocentrisk. Hur står folk ut? Man undrar.
    Undra sa flundran om gäddan var en fisk.
    Slå den ni. Haha nu ska jag gå och se lite på Glee och tänka över vad jag ska packa med mig till Gotland.

Ha det bra
Kram
Kimberly

P.S för alla er som inte hänger med i det ålderdomliga talesätts-språket så är "Undra sa flundran om gäddan var en fisk" ett gammalt ordsrpåk som egentligen är ganska skumt och inte direkt har någon mening. Det är bara roligt att säga. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar