söndag 28 juli 2013

Jag suger på att packa

Hej hurrni. Nu har jag ägnat i princip hela min dag åt att packa inför Gotland. Det har väl gott okej, men det finns en sak jag kan konstatera efter allt detta.
    Jag suger på att packe.
    Dels kan det väll bero på att jag aldrig direkt reser, och när jag gör det är det typ en fem dagars resa på båten med lite kläder nerslängda i en trunk. Det här är liksom annorlunda.
    Så man kan väll säga att jag är en nybörjare på att både resa och packa och nu kan jag svära på att jag har packat för mycket, men jag vet heller inte vad jag ska ta ut. Och samtidigt känns det som jag glömt massor av grejer.
    Ahh!! Aja förhoppningsvis löser sig allt.

Asså jag är generellt ganska positiv person, men ibland får jag mina svackor av antingen "Hatar-hela-världen"-sorten, eller "Shit-shit-shit-jag-får-panik"-sorten. Och då är jag så långt ifrån positiv som möjligt. Gör det mig till en ombytlig person?
    Jag kan dessutom vara ganska impulsiv - om det inte innebär några stora risker för då fegar jag ibland ur - som att jag helt random börjar skriva om min personlighet just nu utan mål, bara för att det var det första jag kom att tänka på. Eller är det impulsivt?

Det är något med sena kvällar och den här bloggen som får mig att vara uppriktigt ärlig. Jag vet dock inte varför...hum...värt att tänka på.

Gud, mina inlägg är ganska förvirrande va? Jag kanske borde börja bli tydligare, men jag orkar inte riktigt just nu.

Aja nu ska jag gå och "shit-shit-shit-jag-får-panik" panika lite över resan till Gotlan och sedan ska jag försöka sova eftersom det blir upp tidigt i morgon.

Ha det så bra alla!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar