fredag 26 juli 2013

City of Bones

Okej, jag vet att jag skrev för inte alls länge sedan att jag inte brukade lägga upp massa trailers så fort jag såg någon bra...kanske hade jag fel där. För här sitter jag och skriver mitt andra inlägg på två dagar där jag tänker lägga upp en trailer (faktum med att det är samma dag jag skriver inläggen, de är bara tidsinställda att publiceras olika dagar. Jag gör så när jag åker bort och inte har möjlighet att blogga jag tidsinställer blogginlägg. Fast kändes lite krångligt att skriva det direkt...)

Men i alla fall så har jag nyligen läst boken Stad av skuggor, vilken kommer på film i augusti och jag älskar boken (utom möjligen slutet) och desutom fullständigt älskar jag trailern. Så jag tänkte lägga in den här. Och om ni är intresserade av att läsa vad jag tyckte om boken så kan ni göra det HÄR.


Ganska spännande va....

Haha jag har tänkt på en sak, kan man bli beroende av bloggande...Jag antar att man kan det. Hur mycket måste man liksom blogga då för att vara beroende? Känner att det här är påväg mot fel riktining - nämligen att jag är beroende. Vilket jag inte är. Tror jag...Hum...Okej jag tror vi slutar här.
    Okej, nej vi kan inte sluta där för då kommer alla tro att jag är beroende vilket jag inte är. Jag älskar att blogga för att det är ett sätt för mig att få fram min åsikt och få vara bara jag. Därför tar jag mig tid att göra det. 
    Haha allt blev lite rörig nu :)

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar