måndag 26 augusti 2013

Sjuk?

Whats up?
    Sitter i skolan på någon form av håltimme och imorse mådde jag inte bra. Det känns lite bättre nu, men jag får verkligen inte bli sjuk. Jag får bara inte. Punkt slut. Jag tänker inte missa klassresan och så är det med det. Jag ska med på den där bussen oavsett.
    Fast saker går kanske inte alltid som man planerat. Fan också. Får väll käka vitlök när jag kommer hem (det sägs att det hjälper om man håller på att bli sjuk). Anna tipsade om vitlökste, vilket i princip var varmt vatten och vitlök. Åå, det låter verkligen äckligt. Förra året när jag var sjuk kokade jag ihop någon sorts soppa med vitlök, bröd, vatten och olja. Och hurrni, gör aldrig någonsin det. Oavsett om det står att det kommer bli värsta mirakelkuren. Det var vad jag hade fått höra, men seriöst så var det det äckligaste jag ätit i mitt liv. Jag fick i mig typ två skedar. Efter det låg jag typ utslagen på min säng och svettades. Mådde så sjukt dåligt. Jag kan inte minnas hur jag mådde dagen efter, men får verkligen hoppas att jag mådde bättre. Ååå får rysningar bara jag tänker på det.

Nu sitter jag här och min hjärna känns lite dimmig. Vill bara hem och sova. Det här är officiellt en dålig dag. Men det kanske blir bättre? Lite optimist skadar aldrig. Eller...ja...mina tankar är som sagt lite dimmiga. Ska nog sluta nu.

Ha det bra
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar