lördag 10 augusti 2013

Snart är jag Kristen!

Hej på er. Har suttit jätte länge nu och försökt skriva någon slags novell, men kommer ingen stans :/ Aja, ibland bara funkar det inte.

Imorgon konfirmerar jag mig, om ni nu ville veta. Är lite nervös, men det känns ändå bra. Det sorgliga med det hela är att efter det kommer allt liksom vara över. Lägret och människorna man träffat och allt. Okej, jag ska väll inte vara så negativt. Det är ju inte säkert att allt kommer vara över. Kanske kommer jag träffa alla igen och vi kommer bli värsta kompisar allihoppa. Kanske, men inte troligen.

Jag känner att det här inlägget är påväg att bli ganska tråkigt, så jag får väll försöka köra till med något kul.
    Förresten, vet ni vad jag har märkt, jag svär mer än jag gjorde innan jag åkte på konfalägret och jag säger "Gud" oftare också, även om en av de 10 budsorden är att man inte ska missbruka guds namn. Klarar mig inte så bra på den fronten. Aja de som har med att dräpa och stjäla att göra och sådär följer jag än så länge i alla fall, så det känns ju skönt.
    Nejmen vädret har ju varit fint i dag (apropå absolut ingenting).
    Ni vet alla när man sitter med någon som man känner sådär halvt bra och man verkligen, verkligen känner att man måste säga något och så är det enda som dyker upp i huvudet "ja, det är ju vackert väder." men det inser man ju att det kan man inte säga för då låter man som en 60årig tant, och dessutom är vädret kanske inte alls fint. Sådana lägen är så jobbiga. Såfort det blir så med någon i klassen är det enda som alltid kommer upp i mitt huvud (bortsätt från vädret) "Har du gjort matte läxan?" även när vi inte har någon matte läxa. Aja, skolan är alltid ett säkert kort, även om det är ganska lamt och tråkigt.

Aja ska gå och duscha nu
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar