söndag 25 augusti 2013

Världen gungar?

Tja.
    Hur mår ni idag då? Jag mår faktiskt inte särskilt bra. Jag vet inte varför, känner mig bara lite risig. Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk :/ Vi ska ju på våran klassresa i veckan och den vill jag för allt i världen inte missa.

Så nu är det söndag kväll igen, och känslan av att det roliga är slut och det tråkiga påväg att börja hänger över en. Aja, bara halva den här veckan kommer det bli vanlig skola, resen kommer det vara klassresa. Wooop. Haha är faktiskt riktigt taggad. Sen jag var på mitt första riktiga läger för några veckor sedan så har jag saknat läger känslan, och förmodligen kommer vi få lika kul nu.
    Vår senaste klassresa tycker jag väll blev lite misslyckad. Vi åkte - nej vandrade - till ett ställe typ två kilometer från skolan. Där gjorde vi lite aktiviteter och sen skulle alla sova i det där stinkande och äckliga huset och..usch! Större delen av klassen sov dock inte utan satt uppe hela natten på nedervåningen. Inte jag dåra. Sörjer det såhär i efterhand. De verkar ha haft jävligt mycket roligare. Men sånt är livet och nu tar vi nya tag mot en ny klassresa. Ja.

Asså just nu gungar hela min värld lite. Tror det är en biefekt av sjön. Hjärnan vänjer liksom sig vid att det rör sig hela tiden, så då märker man det knappt, men sen när man kommer hem och det inte rör sig, är ju hjärnan liksom van vid att balensera upp och då känns det som om det rör sig. Typ. Dock brukar jag inte känna av det, inte ens när vi varit ute i en vecka. Skumt. Kanske så håller jag bara på att få ett anfall eller bli galen eller något. För när jag sitter rakt fram och tittar på datorskärmen så gungar det verkligen. Kanske beror det också på att jag är helt slut. Och ändå är allt jag gjort den här helgen typ att sova.
    Livets vägar är outgrunliga.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar