tisdag 6 augusti 2013

Sörjer

Jag vet inte vad jag ska skriva. Ändå skriver jag. Så gör jag rätt ofta. Kanske är det sån jag är. Jag bara börjar och sen får jag själv också hänga med och se vart det leder.
    Asså imorgon är sista natten här på Gotland och med konfagruppen och jag sörjer på allvar över det. Det är så roligt och mysigt här med våra godnatt sånger, kvällsfika, roliga lekar, gudstjänster, utflykter (till ICA), lunch meditation, eldtornerspel och överraskningar. Det har verkligen börjat bildats en gemenskap och jag vill inte lämna nu.
    Samtidigt som det känns som om jag har varit här i en evighet så känns det inte alls som om över en vecka har gått....
    Nu ska jag återvända till mina rumskompisar och försöka sova.

Goooooooood naaatt! (Som vi säger här på lägret.
    Kram
    Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar