lördag 24 augusti 2013

Vem läser?

Vilka läser det här? Det skulle vara ganska kul att veta. Jag menar, jag vet ju hur många gånger sidan har vissats under en dag, men jag har ingen aning om vem som har varit inne eller varför.
    Kanske är det bara personer som jag inte känner som läser min blogg, men läser de den för att den är underhållande? Skulle gissa det. Kanske är det personer jag faktiskt känner, och som läser för att lära känna mig, hänga med i mitt liv, eller för att det, åter igen är underhållande.
    Gud, skulle verkligen vara kul att veta. Ni som läser det här får ju jätte gärna kommentera varför ni läser om ni vill :)

Idag åker jag förövrigt ut med båten, så kommer vara borta hela helgen. Blir nog sista båtturen i år :/
    Jag har märkt att jag har en tendens till att ofta skriva långa inlägg, och jag vet att det är många som inte gillar det. Men det är lite så min blog är. Den är inte korta uppdateringar av mitt liv (även om det förekommer lite också) utan långa och djupa inlägg om allt möjligt. Om livet o.s.v. Och folk som inte gillar det får gärna leta upp en annan blog om ni vill. Men jag hoppas att ni ger de långa inläggen i alla fall en chans, för de är ofta de bästa.

Japp, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva längre. Håller på att packa till båten och äter överblivna popcorn från igår. Det är faktiskt ganska gott...

Ha det bra!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar