söndag 18 augusti 2013

Dålig stavning = Dålig statistik?

Min statistik har rasat mycket de senaste två dagarna...Jag tror att det möjligen har något att göra med min hemska stavning, speciellt på mitt näst senaste inlägg om ödet där jag skrev Täcken hela inlägget istället för Tecken. Och sen fick jag höra att jag skrivit fel och fick gå in och ändra varje Täcken till Tecken.
    Jobbigt där va.
    Nej men så är det, jag är dålig på att stava. Det är fakta. Men jag blir också bättre. Som Lovisa sa, så lär man av sina misstag och förhoppningsvis kommer jag inte stava fel på Tecken igen. Om jag har tur.
    Nu ska jag gå och ta lite frisk luft eller något för jag har stirrat på den här datorskärmen alldeles för många timmar idag och har huvudvärk. Plus att skolan börjar imorgon vilket bara är allmänt deprimerande. Så är det faktum att jag vänt på dygnet den senaste veckan så jag kommer förmodligen inte kunna som somna före typ halv 2 i natt vilket betyder att jag får typ 4 timmars sömn vilket betyder att jag kommer vara en död (och aningen flummigt) zombi imorgon.
    Aja, ska ta den där luften nu. Jag förstår egentligen inte varför folk säger ta lite frisk luft, man tar ju inte direkt luften. Man andas den.

Kram
Kimberly

(Om någon annan har svårt att veta skillnaden på täcken och tecken:)

Täcken

Tecken
(Tecken har kan också vara andra mer difusa tecken som jag skrev om i inlägget ödet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar