lördag 17 augusti 2013

Flummigt?

Vet ni vad det bästa med sena kvällar är?
    Flummigheten. Det där tillståndet när man släpper loss, har sjukt roligt och bara FLUMMAR.
    Tror ni man kan bli hög på flummighet? Det skulle vara sjukt kul i sådanna fall. Fatta vad roligt alla skulle ha.
    Är flummighet föresten ens ett ord? Tror inte det... Aja alla fattar vad jag menar. De borde göra det till ett ord.
    Hur skapar man nya ord? Kan man skicka in förslag på nya ord någonstans?

Det var allt jag hade att säga och ska sova nu så....
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODNATT (hallelujah amen)

Kram
Kimberly

(p.s misstolka inte mitt inlägg som om det skulle vara kul med droger. Det är det inte - inte för att jag har prövat, men ändå.  Lyssna på det barn. Flummighet å andra sidan, det kan vara roligt - det har jag däremot prövat.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar