tisdag 13 augusti 2013

Skumma saker?

Visste ni att bibeln har typ 2000 sidor? Det är ganska mycket... Aja nu vet ni det i alla fall.
    Jag sitter på mitt rum och längtar INTE tillbaka till skolan som - deprimerande nog - börjar om en vecka. Jag sörjer verkligen över det :( Tänk på alla läxor, alla stress, alla sena dagar, all tid som kommer tas ifrån dig...ucsh jag ryser! Aja, jag får träffa alla fina klasskompisar igen i alla fall :)

Asså jag hade alldeles nyss en hemmagjord ansiktsmask av honung i ansiktet. Jag lät den sitta i lite förlänge och nu har jag typ utslag på mina kinder. Inte bra :/ Det kliar. Och det behövde ni nog antagligen inte veta.... ändå berättar jag det.
    Jag vet inte varför jag skriver ut massor av sådanna där konstiga saker, och sen inte tar bort de när jag väl inser hur konstiga de är. Kanske för att jag vill vara verkligen jag på den här bloggen och dela med mig av mina tankar och vem jag är. Om jag ska redigera vad jag skriver om och om igen så blir det liksom inte samma sak. Då blir det inte äkta på samma sätt. Då blir det inte mina tankar på papper (ja, nu är det ju inte papper bokstavligt talat, men ni fattar vad jag menar) utan en noga utarbetad text och det känns så...tråkigt.
    Så nu vet ni varför jag skriver skumma saker ibland. För att det är sån jag är.

Nu har mitt ansikte i alla fall slutat klia så jag ska gå in och ducsha. Här kommer en bild på mig från konfirmationen så ni kan se hur awesum jag såg ut i kåpan. Woop Woop haha


Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar