torsdag 15 augusti 2013

Bara 35 böcker...

Hej.
    Hej
    Hej
    HEJ
    HEJ!!!!

Okej, det där var ganska random. Jag har tråkigt, och jag vill inte ha tråkigt eftersom det bara är några få dagar kvar av sommarlovet. Och då vill man ju liksom njuta så mycket som möjligt, de sista dagarna ska ju liksom vara gyllene. Men allt jag gör är att sova till typ 11, kolla på Glee och läsa.
    Jag insåg i början av sommaren att jag inte läst alls mycket i år, så sen har jag liksom försökt ta igen läsningen nu i sommar, och det har väll ändå gått ganska bra. Men grejen är den att jag har typ fem böcker liggande som jag kommit halvvägs i, men som jag inte orkar plocka upp. Och det känns så onödigt, för då har man ju läst massor av boken, men man kan fortfarande inte säga att man läst den!
    Förresten så ska ni veta att jag skriver ner alla böcker jag läst och man kan väll säga att jag har någon sorts tävling med mig själv. Förra året läste jag ca: 60 böcker (jag tror den exakta siffran var 58) och då vill jag ju läsa mer i år, men än så länge har jag bara lyckats plöja igenom 35 böcker (och 5 halvlästa) och det är ju därför det känns lite B med de där halvlästa böckerna, eftersom de inte räknas som lästa böcker trotts att jag lagt ner massor av tid på dem...
    Shit, jag låter verkligen som en nörd. I och försig kan man väll säga att jag är en nörd också så...
    Aja, nu ska jag gå och läsa.

Ha det bra
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar