måndag 26 augusti 2013

Borde gå och sova...

Hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda unge vara gla'!!
    Sådan tur är så är julen inte här än. Längtar verkligen inte till snön och kylan...usch!!
    Som jag skrivit så mådde jag inte så där jätte bra i morse, men jag ska med bussen när vi ska på klassresa och thats it! Haha så nu har jag typ gjort allt för att inte bli sjuk. Druckigt mycket vatten, C-vitamin, vila, mat, mjölk med honung (tror inte man blir friskare av det egentligen - det är bara gott hihi) och ätit vitlök. Och ja, det var sjukt äckligt så nu förväntar jag mig också att bli frisk. Jag kan också varna alla som umgås med mig, att efter att ha ätit en vitlök är andedräkten inte så bra. Inte dagen efter heller, så håller på avstånd.
    Haha nejmen Gud, fortsätter jag såhär kommer jag verkligen aldrig få några vänner. Kan se framför mig hur alla kommer undvika mig i koridåren i morgon. Fy. Får tugga tuggumig. Massor.
    Nejmen borde gå och lägga mig nu, men jag vill inte. Är typ lite halvspeedad, sitter och bombar mina vänner med snapchats...ja om ni nu ville veta.
   
Jag gillar verkligen Madonnas låt, Life is a mistery. (stavade jag fel nu? Fan, sorry om jag gjorde det. Men alla fattar, haha) Eller åtminstone titeln, för livet är verkligen liksom det största mysteriumet. Och så mycket är kopplat till det. Skulle inte liv finnas på jorden, vad skulle då bli kvar liksom? Nästan inget. Det är liksom livet som skapar allt, men varför skapas livet? Vad är det för mening med att vi och allt annat som lever finns här?
    Stora frågor, tänk lite på det nu. Ska inte överanstränga min djupa poetiska överanalyserande tänkar-hjärna mer nu

Ha det gott igelkott. Ha!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar