lördag 31 augusti 2013

Klassresan

Tja hurrni! Igår kom jag hem från klassresan, ca: 2 och en halv dag i Uppsala i fjällnora. Jag tycker det var en bra klassresa. Alltså typ riktigt bra. Jag umgicks med folk som jag i normala fall kanske inte alltid hänger med, och hela klassresan gick ut på mycket samarbete, vilket jag tycker vi fixade bra!
    Såklart hade resan sina nersidor också. Vi fick bo i två enorma kåtor som 1) Läckte in när det regnade. 2) Blev helt jäkla rökfyllda och 3) var satans iskalla på nätterna så att man låg där och frös arslet av sig.
     Avsaknaden av speglar var också ett ganska stort problem. Jag menar, de hade typ 1 i durchrummet, och där kom man knappt in. Inte bra.
    Sen fanns det ju den där jäkla höghöjdsbanan också som fullständigt knäckte mig ett tag. Shit vad läskig den var alltså. Fy. Men jag är glad att jag gjorde den - och det var tack vare er alla underbara vänner och klasskamrater som hejade på mig! :* får se om jag kanske skriver ett till inlägg om endas höghöjdsbanan . Aja.

Asså jag går i en asnice klass. Ville bara säga det. Haha fick värsta feelingen nu. Så tack alla mina härliga klasskamratar för att ni gör den asnice. Virituella kramar till er :*

Nejmen ja. Min insperation är typ slut. Ska gå och se en film nu med min nerdeppade familj. Asså alla är typ helt nere och jag fattar inte varför. Har ni tänkt på att deppighet och surighet (heter det så??) sprider sig skitenkelt i en familj. Eller åtminstone min. Blir en grinig, drar den med sig resten ner i grinighets träsket också.
    Ja, det är synd det.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar